Skolebestyrelsen

Skolebestyrelsen består af syv forældrevalgte medlemmer, tre medarbejderrepræsentanter og to elevrepræsentanter. Skolelederen er sekretær for bestyrelsen og deltager i skolebestyrelsens møder.

Skolebestyrelsens vigtigste opgaver er at fastsætte principper for skolens virke, formidle skole/hjem-samarbejdet, samt godkende budgetter og undervisningsmidler. Skolebestyrelsen afholder én gang årligt et årsmøde. Endvidere afholdes der en række fælles bestyrelsesmøder med bestyrelsen i Bakkehuset.

Alle forældre og elever kan henvende sig til skolebestyrelsen om emner af generel karakter. De forældrevalgte har en stående invitation til klassernes forældremøder.

Se mere om skolebestyrelsens arbejde gennem de seneste mødereferater nederst på siden.

Forældrerepræsentanter:

• Jeannette Maria Busk Helle (Formand)
  • Ida Liske Iversen (Næstformand)
  • Flemming Veilgaard Christensen
  • Pernille Svit Westphal Riis